vineri, 4 septembrie 2015

4 luni în 4

Acum 4 luni te purtam, erai in burta mea mare. Parca eram un balon ce se rostogolea.
A 4-a zi de la naștere



Te purtam peste tot și tu erai parte din mine în tot ceea ce făceam. Te-am dus deseori cu telecabina sus pe Postăvaru (îi plăcea Mariei așa că noi doi ne adaptam), te-am dus cu trenul, cu mașina, te-am urcat la cabana Curmătura, pe creasta Pietrii Craiului, cu cortul, cu bicicleta, am mers la refugiul din Godeanu, am cărat lemne. În ultimele zile de sarcină te-am dus în Măgură, pe jos, pe traseul Piticilor...poate, poate tu ca un mic Pitic te decizi să ne cunoaștem și să ne ținem în brațe.
Se pare că asta te-a convins și curând ai apărut pe lumea noastră.
La Cabana Postăvaru - 8 luni de sarcină 

Pe potecă prin Măgură - cu 2 zile înainte de naștere


Erai mare atunci, dar mic în același timp.
Erai lung, dar scund pentru viața asta ce se desfășura.
Erai cuminte, prea cuminte pentru un bebe proaspăt.
Era mirositor, mirosul acela unic de început de drum. Nu voi uita niciodată mirosul tău de umed și pielea ta din momentele în care te-am strâns în brațe prima dată.
Erai un mâncăcios...și acum ești la fel.
Erai dornic de brațele mele...și acum la fel.

Ador pielea ta catifelată, fățuca ta albă și ochii negri și frumoși, mânuțele tale grăsune care mă strâng și se agață de mine, burtica ta umflată ca un balon cu lapte, tălpițele tale cu care vom străbate lumea largă.

Îmi place când te cuibărești în brațele mele, când stăm unul lângă celălalt în pat și tu îți lipești mânuțele grăsune de fața mea și ma ciupești, îmi place să te alăptez , îmi place să te strâng în brațe, îmi place să te miros, îmi place să te mângâi, îmi place să te gâdil, să te fac să râzi zgomotos. Mi se pare că ești atât de perfect...

Deseori spun că nu mi-aș dori nimic mai mult de la un copil și așa este. Ești minunat și îți mulțumesc pentru cele 4 luni trăite mai intens ca niciodată!

Ești unic Ioan cel drag, Grasunu', Dundu, Ursulețu, Grizzly, Baiețelu ...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu